Traditionen tro afholder vi afslutning på klubbens forårssæson.

Kom til en aften med cykling og hygge onsdag den 1. juli.

Vi mødes til træning kl. 18.00 og derefter samles vi hos Anker Galsgaard kl. 19.30 – 19.45 som har har lovet at stege pølser og have vand / øl klar til os.

Vel mødt

Bestyrelsen